Kezdőlap » Munkáltatóknak
Munkáltatóknak
A "brendes" vállalatoké a jövő
Számtalan kutatás mutatja, hogy a fiatalabb nemzedékeknek, képviselőinek kiemelkedően fontos szempont mind a tehetségek megszerzésénél, mind a megtartásuknál a jó munkáltatói márka (EMPLOYER BRAND) és az ami ténylegesen mögötte van.
Évente óriási összegeket költ a társadalom a kiégett, krónikus stresszben élő, menedzserbetegségtől szenvedő dolgozók testi-lelki problémáinak kezelésére. Eközben rengeteg pénzt fordítanak a vállalatok ugyanezen munkavállalóik pótlására, a növekvő fluktuációs költségekre, valamint különféle motivációs célzatú intézkedésekre, hogy a még egészséges, de motivációjukat veszített munkatársaikba életet leheljenek.
Mi tehát a megoldás?
A családbarát vállalati kultúra, mert…
- A vállalati termelékenység és hatékonyság elérése a munkavállalói elégedettség növelésén keresztül
- Fluktuációs és toborzási költségek csökkentése
- Munkáltatói márka kiépítése vagy erősítése (employment branding)
- A munkavállalói munka-magánélet egyensúly (WLB) segítése
- A munkáltató iránti kötődés és bizalom megerősítése (megtartás)
- Kiszámíthatóság és szervezeti hatékonyság növekedése
Családbarát szemlélet meghonosításával a vállalat hármas célrendszert teljesíthet (CSR):